So whats up doc?

Rate this Topic

Displaying #1-7 of 7 total posts
28491 Nibs: 6,348
Posted on Dec 3rd 2008  -  Subject: So whats up doc?
Har varit rätt frånvarande på denna sidan. Vad har hänt dom senaste 10-12 månaderna egentligen? Något man bör veta?
----------------------------------------------- -()-()- Daikini on CDPoker-()-()-
29406 Nibs: 1,420
Posted on Dec 3rd 2008
Vi har slutat spela på CDPoker och använder oss nu av BetMost. :)
____________________________________ Veni vidi vici.
Posted on Dec 4th 2008
Vi har slutat spela på CDPoker och använder oss nu av BetMost. :)Fan va surt eftersom jag stötte in pengar på CDpoker igår... Dubblade upp insättningen så jag får väl ta ut dom och börja spela på BetMost istället. Bra rum eller?    
----------------------------------------------- -()-()- Daikini on CDPoker-()-()-
29406 Nibs: 1,420
Posted on Dec 4th 2008
Vi har slutat spela på CDPoker och använder oss nu av BetMost. :)Fan va surt eftersom jag stötte in pengar på CDpoker igår... Dubblade upp insättningen så jag får väl ta ut dom och börja spela på BetMost istället. Bra rum eller?    Jadå tycker du om playtech-mjukvaran och att spela på iPoker-nätverket så är det bara färgen som kommer vara annorlunda här.
____________________________________ Veni vidi vici.
99791 Nibs: 413
Posted on Dec 4th 2008
lånar tråden lite, någon som vet om supporten kan verifiera ett konto på luckyace eller pacific poker manuellt? har väntat i ungefär 2 dagar nu och de står att de kan ta upp till 2 dagar men oftast mycket tidigare.. mvh lolaa
61760 Nibs: 4,136
Posted on Dec 6th 2008
lånar tråden lite, någon som vet om supporten kan verifiera ett konto på luckyace eller pacific poker manuellt? har väntat i ungefär 2 dagar nu och de står att de kan ta upp till 2 dagar men oftast mycket tidigare.. mvh lolaanjae.......du ska nog inte ha några pokerkonton överhuvudtaget du lilla vän......kikade på din profil och såg att du va född 23 nov 2000......bara 8 år......vet din mamma om att du är här med oss otäcka pokergubbar ?
Posted on Dec 10th 2008
lånar tråden lite, någon som vet om supporten kan verifiera ett konto på luckyace eller pacific poker manuellt? har väntat i ungefär 2 dagar nu och de står att de kan ta upp till 2 dagar men oftast mycket tidigare.. mvh lolaanjae.......du ska nog inte ha några pokerkonton överhuvudtaget du lilla vän......kikade på din profil och såg att du va född 23 nov 2000......bara 8 år......vet din mamma om att du är här med oss otäcka pokergubbar ?lol, humorn har du kvar iaf prowler
Displaying #1-7 of 7 total posts

header

[close]