Poker Nibs Weekly

Rate this Topic

Question: Poker Nibs Weekly: vad tyker du om detta?

1. Bra :)
Click Here to Vote
2. DÃ¥ligt :(
Click Here to Vote
3. Vet ej än /:
Click Here to Vote

Total Votes: 10

Displaying #1-15 of 16 total posts  1 2  Next Last
25741 Nibs: 13,081
Posted on Nov 6th 2006  -  Subject: Poker Nibs Weekly
Vad tycker ni om detta? Tycker själv det ska bli jätte interesant :)
--------------------------------------------------- Iam team manager of Team Scandinavia Alias on CDpoker: PalleMalmoe
4127 Nibs: 51,412
Posted on Nov 7th 2006
jeg går ud fra, at du tænker på det nye Leaderboard. Det er jo kun interessant hvis du spiller så meget, at du ved, at du altid har en chance for at være blandt de 50. Tidligere fik jeg ca. 25$ om ugen og det var OK for mig. Denne lille indtægt vil være tabt nu. Så er der jo altid Freeroll - hvis de da ikke holder den midt om natten - men hvor tit vinder man en sådan.
40980 Nibs: 1,707
Posted on Nov 7th 2006
jeg går ud fra, at du tænker på det nye Leaderboard. Det er jo kun interessant hvis du spiller så meget, at du ved, at du altid har en chance for at være blandt de 50. Tidligere fik jeg ca. 25$ om ugen og det var OK for mig. Denne lille indtægt vil være tabt nu. Så er der jo altid Freeroll - hvis de da ikke holder den midt om natten - men hvor tit vinder man en sådan. de är bro med nibs ....
"THAT´S FOR ME TO KNOW AND YOU TO FIND OUT"
32114 Nibs: 892
Posted on Nov 7th 2006
ska ju bli kul o se vad ni snittar :)
61760 Nibs: 4,136
Posted on Nov 7th 2006
vi får väl prova på leaderboarden och kolla hur det är.....PI verkar ju vara öppna för förslag och förändringar också.....men som det verkar får en annan rikta in sig på freerollsen....man borde kunna komma bland topp 100 om man ligger i och inte går back i bankrullen......och sen ska man ju placera sig bra in den för att få några pengar överhuvudtaget....med break the bank blev de ju alltid nåt.....skrev som förslag i annan tråd att man kanske borde ha några fler leaderboards där man kunde tävla mot spelare med samma ranking....givetvis då med lägre vinster......men som sagt....vi får väl ge det här en chans....
4127 Nibs: 51,412
Posted on Nov 8th 2006
ja det ville være skønt hvis vi blev delt op i nogle grupper - så der virkelig kunne komme noget konkurrence. Jeg ved ikke om jeg synes at det er så spændende med Freeroll, men det kan jo være at der er gevinst til alle, hvis man altså kommer i den gruppe med kun 50 stk. Lad os se hvordan de deler gevinsten op - egnetlig mærkeligt at de ikke allerede har skrevet om det. Det ville sikkert kunne spare dem for en hel del mails.
Posted on Nov 9th 2006
ja det ville være skønt hvis vi blev delt op i nogle grupper - så der virkelig kunne komme noget konkurrence. Jeg ved ikke om jeg synes at det er så spændende med Freeroll, men det kan jo være at der er gevinst til alle, hvis man altså kommer i den gruppe med kun 50 stk. Lad os se hvordan de deler gevinsten op - egnetlig mærkeligt at de ikke allerede har skrevet om det. Det ville sikkert kunne spare dem for en hel del mails. dom hade ju en poll där man fick frågan om man föredrog en turnering på 50 pers med garanterad utdelning eller en där få kunde vinna större belopp......dom hade ju säkert leaderboarden i åtanke då.......få vinna större belopp var ju överlägset populärast när jag röstade.....blir säkert en freeroll med standard payout.....
Posted on Nov 26th 2006
snart dags för en ny leaderboard frirulle då.....få se om man lyckas lite bättre nu....men mitt turneringsspel har flugit sin kos.....lyckas aldrig nu för tiden......
Posted on Nov 26th 2006
snart dags för en ny leaderboard frirulle då.....få se om man lyckas lite bättre nu....men mitt turneringsspel har flugit sin kos.....lyckas aldrig nu för tiden...... du är bestttttttttttttttttttt..hahahahahahha
Posted on Nov 27th 2006
snart dags för en ny leaderboard frirulle då.....få se om man lyckas lite bättre nu....men mitt turneringsspel har flugit sin kos.....lyckas aldrig nu för tiden...... du är bestttttttttttttttttttt..hahahahahahha inte när de gäller turneringsspel iaf......men jag slog iaf ut mrtovseth.......hehehehehehe.....sorry tovseth, men gå inte allin mot mig med 82 off..... :-)
Posted on Nov 28th 2006
snart dags för en ny leaderboard frirulle då.....få se om man lyckas lite bättre nu....men mitt turneringsspel har flugit sin kos.....lyckas aldrig nu för tiden...... du är bestttttttttttttttttttt..hahahahahahha inte när de gäller turneringsspel iaf......men jag slog iaf ut mrtovseth.......hehehehehehe.....sorry tovseth, men gå inte allin mot mig med 82 off..... :-) hahahahah ,,, allin med 82 stopide .... n1 .....................
87186 Nibs: 6,797
Posted on Nov 22nd 2008
interesting, myeees
The Swede has spoken!
29406 Nibs: 1,420
Posted on Nov 25th 2008
Funkar väl bra.
____________________________________ Veni vidi vici.
87186 Nibs: 6,797
Posted on Nov 26th 2008
Dock är det tekniskt omöjligt att komma högre upp på leaderboarden och nå de riktigt fina priserna då alla som sitter där uppenbarligen är heltidsspelare med tanke på antalet nibs de lyckas skrapa ihop....svårt att nå samma resultat på 10-15 timmar i veckan
The Swede has spoken!
119802 Nibs: 1,285
Posted on Feb 15th 2010  -  Subject: Velvel,
Jeg syns det er bra!
I`ll put you all in..
Displaying #1-15 of 16 total posts  1 2  Next Last

header

[close]