Allsvenskan+Landslaget+Superettan (Fotboll)

Rate this Topic

Displaying #1-15 of 81 total posts  1 2 3 4 5 6  Next Last
25741 Nibs: 13,081
Posted on Oct 12th 2006  -  Subject: Allsvenskan+Landslaget+Superettan (Fotboll)
Tänkte vi kunde starta en tråd att disskutera allsvenskan & landslaget!
--------------------------------------------------- Iam team manager of Team Scandinavia Alias on CDpoker: PalleMalmoe
28491 Nibs: 6,348
Posted on Oct 13th 2006
Allsvenskan är ett skämt i år. silly-season brukar tendera till att vara lite av en dålig display av springande tokar. Hoppas på en bättre säsong nästa år. Jag är Djurgårdare själv, men gett upp hoppet om guldet för länge sen. Nu hoppas jag bara att någon annan tar guldet utan Elfsborg. Hellre AIK faktsikt, även om det ligger en naturlig koppling till att avsky gnaget så ser jag ingen annan lösning. Lagerbäck kan ta sitt pick&pack och lämna sitt uppdrag. Hade gärna sett honom lämna samtidigt som storpotatis(tommy) så vi hade kunnat få lite nytt liv i landslaget. Nu har iof dom spelat ganska bra på sistonde, men jag personligen är övertygad att det är vår nya lagkapten som satt liv på spelet igen och inte Lars Lagerbäck. Ni kanske inte håller med?
----------------------------------------------- -()-()- Daikini on CDPoker-()-()-
25741 Nibs: 13,081
Posted on Oct 13th 2006
Allsvenskan är ett skämt i år. silly-season brukar tendera till att vara lite av en dålig display av springande tokar. Hoppas på en bättre säsong nästa år. Jag är Djurgårdare själv, men gett upp hoppet om guldet för länge sen. Nu hoppas jag bara att någon annan tar guldet utan Elfsborg. Hellre AIK faktsikt, även om det ligger en naturlig koppling till att avsky gnaget så ser jag ingen annan lösning. Lagerbäck kan ta sitt pick&pack och lämna sitt uppdrag. Hade gärna sett honom lämna samtidigt som storpotatis(tommy) så vi hade kunnat få lite nytt liv i landslaget. Nu har iof dom spelat ganska bra på sistonde, men jag personligen är övertygad att det är vår nya lagkapten som satt liv på spelet igen och inte Lars Lagerbäck. Ni kanske inte håller med? Jag tycker det hade varit iteresant om Elfsborg vinner, ser hur UEFA löser konstgräs frågan :)
--------------------------------------------------- Iam team manager of Team Scandinavia Alias on CDpoker: PalleMalmoe
66317 Nibs: 1,619
Posted on Oct 13th 2006
Man hoppas ju fortfarande, men det är ju kört för IFK. Men bara inte AIK vinner, hade varit illa. Lars-roland är ju aldeles för lika, och tråkiga, en måste bort. Vem istället är ju ingen lätt fråga dock. Glen strömberg hade fixat det tror jag. Lär dock inte hända.
_________________________ I need to improve my earnings.
63202 Nibs: 316
Posted on Oct 13th 2006
BAJEN E BÄST I STAN IAF ;) haha
29406 Nibs: 1,420
Posted on Oct 13th 2006
Det är GIF Sundsvall som gäller för mig. Hoppas så klart dom kan ta sig till Allsvenskan så snart som möjligt igen. Vi behöver en riktig sportchef först dock. Annars är jag stolt över vårat svenska landslag som för tillfället skär fram som en kniv genom kvalgrupp F i kvalet till EM. :)
____________________________________ Veni vidi vici.
66605 Nibs: 210
Posted on Oct 13th 2006  -  Subject: Landsholdet
ser ud til I har det bedste landshold i gruppen. Stort med en 2-0 sejr hjemme over Spanien, også selv I ikke havde min yndlingsspiller Kim Källström med, men han beviste så hvad han kan mod Island :) Dennis
"Never underestimate the power of the Mighty Pooh"
29451 Nibs: 1,758
Posted on Oct 14th 2006
Varför inte disskutera Zlatan´s vara eller inte vara i landslaget ?
TEFLON
40980 Nibs: 1,707
Posted on Oct 14th 2006
IFK FOR ME JAG ER FOR ZLATAN ER EN AMATÖR OK JAG HOTAR ZLATAN HAHAHAHAH
"THAT´S FOR ME TO KNOW AND YOU TO FIND OUT"
29406 Nibs: 1,420
Posted on Oct 14th 2006
Jag tycker vi ska ha Zlatan i landslaget men han ska inte vara given i startuppställningen som han varit hittills. Han hade behövts mot Island då vi hade kunnat använda honom som target player där framme mot Isländska ryggsäckar. Däremot hade han inte behövts på planen mot Spanien då vi behövde spelare som Elmander med sin snabbhet på topp. Zlatan hade i en sån match stoppat upp spelet för mycket. Lagerbäck måste förstå när han ska använda Zlatan och när han inte ska användas. Mot tighta försvar behövs han då han kan avgöra matchen på egen hand med sin teknik. Kom bara ihåg Ungern-matchen. Men karln måste komma i form nu annars har han en plats på bänken i varje match.
____________________________________ Veni vidi vici.
66605 Nibs: 210
Posted on Oct 14th 2006  -  Subject: Källström?
Hvordan ser I på at Källström ikke får fuld spilletid på landslaget? er han ikke selvskreven som den bedste midtbanespiller i Sverige? Poohgirl
"Never underestimate the power of the Mighty Pooh"
28491 Nibs: 6,348
Posted on Oct 14th 2006
Hvordan ser I på at Källström ikke får fuld spilletid på landslaget? er han ikke selvskreven som den bedste midtbanespiller i Sverige? Poohgirl Han är som sagt den bästa mittfältaren vi har, fast Lagerbäck prisar Svensson till att vara något han inte är. Han har väl egentligen bara gjort ett rätt i landslaget och det är frisparksmålet mot Argentina sen har det varit ganska dött. Mer av Källström vill vi se!
----------------------------------------------- -()-()- Daikini on CDPoker-()-()-
66317 Nibs: 1,619
Posted on Oct 16th 2006
Dock så är svensson en bättre passningsspelare, kim slänger bort alldeles för många bollar. Tror faktiskt det är ända anledningen att han inte alltid får starta, kim. Zlatan "spottloskan" ibra behöver vi inte. Om man inte kan uppträda vettigt på en plan behöver man inte vara där heller. Han ger väl i snitt 70% eller nåt, lojt!! Nä ger dom inte allt så skippa dom.. Hvordan ser I på at Källström ikke får fuld spilletid på landslaget? er han ikke selvskreven som den bedste midtbanespiller i Sverige? Poohgirl Han är som sagt den bästa mittfältaren vi har, fast Lagerbäck prisar Svensson till att vara något han inte är. Han har väl egentligen bara gjort ett rätt i landslaget och det är frisparksmålet mot Argentina sen har det varit ganska dött. Mer av Källström vill vi se!
_________________________ I need to improve my earnings.
29099 Nibs: 3,084
Posted on Oct 18th 2006  -  Subject: visst
Varför inte disskutera Zlatan´s vara eller inte vara i landslaget ? zlatan suger han har inte gjort något för fotbollen sen han lämnade ajax han klackar bollen till motståndarna 13 av 10 gånger han springer inte 2 steg på en match han är ett skämt han visar vad rosengårds lirarna går för inget ting hade han bara kunnat kämpa springa och slå några passar rätt så kanske han kunde komma tillbaka men vi har 3 bra spelare som kan ta hans plats utan probem ALLBÄCK elmander mackan är bättre lagspelare är han så låt han tro han är något i italien så klarar sig landslaget bara bra
Jan693
41855 Nibs: 509
Posted on Oct 18th 2006
Allsvenskan: hoppas verkligen inte aik vinner, dels är jag bajare och dels ser det förbannat illa ut att gå från super ettan till sm guld :( Landslaget: ljungberg som kapten bästa som hänt på länge och dom givna larsson,ibra får resten av laget att kämpa för platser ibra: hoppas han håller sej borta åtminsdonde tills han blir av med lite muskler så han får tillbaks farten som gjorde honom bra från början /Andreas
(__/) (='.'=) (")_(")
Displaying #1-15 of 81 total posts  1 2 3 4 5 6  Next Last

header

[close]